Domowa toaletka - prosto, tanio i ładnie


Lubię oglądać zdjęcia toaletek, gdzie są one naprawdę piękne, obszerne i wyglądają bardzo ekskluzywnie i bogato. Sama jednak lubię swego rodzaju minimalizm (ale nie w każdej dziedzinie) i dlatego moja toaletka jest mała i skromna.



Zagospodarowałam kawałek miejsca na komodzie. Kupiłam tacę w Pepco za 19,99 zł. Do tego mam trzy pojemniki na koszyki, które łącznie kosztowały nie więcej niż 15 zł. Lustro to naklejka na ścianę, która chyba też kosztowała 19,99 zł. Kupiłam je w Biedronce.


Są tu wystawione wszystkie moje kosmetyki do makijażu ogółem i pielęgnacji ust. Trzymam także na niej wszystkie moje pędzle. 









6 komentarzy:

  1. Wygląda to naprawdę ładnie! Z chęcią kupiłabym takie lustro naklejkę :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie za jakiś czas znów będą w Biedronce ;)

      Usuń
  2. Lustro naklejka to fajny pomysł, ja mam 5 półek zapełnionych kosmetykami i wszelkie pojemniki jakoś ratują sytuację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł z taką tacką! Zawsze układanie i porządkowanie w pudełeczkach itp. organizuje nam przestrzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście i łatwiej wtedy wszystko znaleźć :)

      Usuń

Copyright © 2014 Koci punkt widzenia , Blogger