Przepis na tartę brzoskwiniową z kremem śmietankowym na kruchym spodzie | łatwy przepis na tartę owocową


Gotowanie to jedna z moich pasji. Jedzenie również. Kupiłam kiedyś blachę do tart. Raz użyłam i tak sobie leżała. Dlatego stwierdziłam, że muszę w końcu coś z tym robić. Dlatego właśnie powstało dzisiejsze bardzo proste ciasto. 


Jest to przepis szybki, prosty i niedrogi. Potrzeba do niego praktycznie minimum wysiłku i umiejętności. Naprawdę każdy je zrobi!


Ciasto
300 g mąki
5 łyżeczek cukry
3 małe jajka
łyżeczka proszku do pieczenia
cukier wanilinowy
150 g margaryny

Krem
krem z torebki śmietankowy
200 ml mleka (lub inaczej, w zależności od kremu)

Owoce
ja wybrałam brzoskwinie, ale mogą to być różne inne owoce


Wykonanie
Wszystkie składniki ugnieść razem i wykleić tak powstałym ciastem blachę. Ja rwę na kawałki i nakładam na blachę. Trzeba tylko pilnować, żeby nie było za grubo! 
Następnie nakłuwamy widelcem i wstawiamy do piekarnika na około 10 minut. Pieczemy w 180 stopniach bez termoobiegu. 
Ciasto studzimy całkowicie. 
Brzoskwinie kroimy na małe kawałki i rozkładamy na cieście. 
Krem robimy według instrukcji na opakowaniu. Następnie nakładamy na owoce. 
Można schłodzić ciasto w lodówce lub jeść od razu :) 


Smacznego!

2 komentarze:

Copyright © 2014 Koci punkt widzenia , Blogger