Rumiankowy tonik do twarzy - do cery wrażliwej! | Oriflame



Kupiłam tonik rumiankowy z dwóch powodów: miał bardzo niską cenę oraz jest do cery wrażliwej. Na cenie zawieść się nie mogłam, ale na działaniu czy zapachu owszem. Pewnie chcecie wiedzieć, czy tak się stało? Zapraszam więc do czytania. 



Tonik kosztował na promocji 9,99 zł w katalogu, a jako konsultantka kupiłam go jeszcze taniej. W buteleczce zamykanej na zakrętkę otrzymujemy 150 ml płynu. Jest to przezroczysty tonik o delikatnym, nienachalnym i niemęczącym zapachu. Na opakowaniu znajduję się informacja, że jest rumiankowy oraz przeznaczony do cery wrażliwej. Jak sprawdził się przy mojej cerze mieszanej? 


Używam go około dwóch tygodni dwa razy dziennie. Przez ten czas mogłam poznać jego działanie i właściwości. Zacznijmy od tego, w jaki sposób go używam. Nalewam troszkę na wacik. Nie trzeba go zbyt dużo. Przecieram nim całą twarz. Wcześniej myję ją dwukrotnie, więc zbiera on niewiele zanieczyszczeń z twarzy. Jeśli jest jakaś resztka tuszu do rzęs - nie ma z nią problemu. Moja buzia po umyciu nie jest wysuszona, ale potrzeba jej tak czy tak wiele nawilżenia. I w tym momencie tonik mnie zaskoczył, bo po nim cera jest na pewno nawilżona. Może nie jest to nawilżenie porównywalne do kremu, ale przecież to tylko tonik. 

Dodam jeszcze, że nie podrażnia on cery, a moja jest dziwnie wrażliwa. Nie piecze. Nie zapycha i nie uczula mnie. 


Podsumowując, jest to dobry i tani tonik do twarzy, który ma dodatkową funkcję - nawilża cerę. 

A jakich wy używacie toników? 

2 komentarze:

  1. Na moja cerę tonik wpływał przedziwnie raz się z nią nic nie działo, a za 2 razem okropnie mnie piekło. Nie wiem z czego to wynika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie wiem :( może była podrażniona czasem przez coś innego niż ten tonik?

      Usuń

Copyright © 2014 Koci punkt widzenia , Blogger