Dwa proste DIY, którym podoła każdy z was!


Dziś zapraszam na proste DIY. Pokażę wam, jak zrobić ładny pojemnik na długopisy oraz plakaty z napisami. Wszystko to jest naprawdę banalnie proste i każdy spokojnie będzie mógł odwzorować mój pomysł. Jeśli się zainspirujesz - daj znać w komentarzu!



Pojemnik na długopisy

Na początek bierzesz białą kartkę, nożyczki, taśmę klejącą i pudełko (ja mam po perfumie). Przyklej kartkę przy krawędzi pudełka i owiń je dookoła. Zagnij na rogach, a na koniec sklej. Wzmocnij górę taśmą klejącą (obklej krawędzie). Na dole utnij zbyt dużo papieru, a pozostałą część przyklej na pudełko. Przed tym zagnij tak, by nie odstawało. Na koniec ozdób wedle uznania. 


Plakaty

Utnij tyle grubego papieru, ile potrzebujesz. Ja podzieliłam kartkę na dwie części (format A5 powstał). Na plakacie możesz napisać wszystko, co tylko chcesz. Jeśli masz niezbyt ładny charakter pisma - napisz sobie tekst na komputerze np. w Wordzie i odbij przez papier. 

Na koniec zrób stojak. Ja zrobiłam mój z tektury z końca bloku z kartkami. Ucięłam pasek i zagięłam go w połowie oraz troszkę na końcach. Przykleiłam równo do plakatu i dzięki temu może on teraz stać. 



A jakie wy macie pomysły na ozdoby i diy? 

12 komentarzy:

  1. Mnie jakoś takie ręcznie wykonane ozdoby nie przekonują, chyba mam za mały talent do takich rzeczy :)
    A długopis w domu mam na wierzchu jeden, więc pojemnik mi się nie przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trochę takich pisadeł, bo bardzo lubię pisać ogółem :D

      Usuń
  2. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) Myślałam, że plakaty to zakupione gdzieś, a tu proszę własnoręczne:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie DIY działa bardzo relaksująco, więc ostatnie dwa dni spędziłam na robieniu ramek i pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można też własny plakat wsadzić do ramki na zdjęcia i powiesić sobie na ścianie! Świetny pomysł :) W wolnym czasie na pewno wypróbuję!!

    A Twoje dzieła, super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeśli ci się tu podoba - zostań na dłużej!

Copyright © 2014 Koci punkt widzenia , Blogger