Maska w płachcie - Rice Bubble Mask Skin 79


Po lekturze "Sekretów Urody Koreanek" zrobiłam małe zakupy. Kilka masek w płachtach wylądowało w moich zbiorach. Nie mogło zabraknąć tych prawdziwych - koreańskich Skin 79. Mój wybór padł od razu na najdziwniejszą z nich - Rice Bubble Mask. Przepadłam bez reszty!


Maseczka zapakowana jest w charakterystyczną saszetkę, przez którą czuć płat maski jak i to, że w środku jest płyn. Zapłaciłam za nią 18 zł w mojej drogerii stacjonarnej. Ogólnie rzecz biorąc, zdziwiło mnie to, że są one dostępne w tak małym miasteczku. 


Po otwarciu ukazuje się nam płat, który jest poskładany. Trzeba go rozwinąć i przy tym nie narobić zbędnego bałaganu :) Nie jest to typ maseczki, że esencję pozostają w saszetce się wsmarowuje w twarz i ciało. Tutaj jest to delikatna pianka, które przeradza się z czasem w pianę bardzo obfitą i w takiej ilości, że maska zsuwa się z twarzy. 

Zalecane jest trzymać ją 20 minut na twarzy. Sama miałam ją 30 minut i nie umarłam, więc jest bezpieczna. Po chwili zaczyna wytwarzać się masa bąbelków, która przyjemniej masuje twarz. 

Po zdjęciu maski z twarzy, cera jest rozjaśniona, a skóra wygładzona i bardzo przyjemna w dotyku. Chętnie robiłabym takie maseczki częściej, ale niestety cena na to nie pozwala. 

A wy znacie koreańskie kosmetyki? A może inne odpowiedniki? 

12 komentarzy:

  1. moja czeka na użycie :D Ogólnie polecam maseczki mizon, mają bardziej przystępną cene i również super działają, zwłaszcza jeśli chodzi o wyrównanie kolorytu skory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też by mi się przydała taka maska na odświeżenie mojej skóry twarzy, cena trochę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz na jakiś czas można sobie pozwolić na odrobinę luksusu :)

      Usuń
  3. Mam coś podobnego z Sephory:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam azjatyckie maski w płachcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda, jeszcze nie miałam bąbelkującej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam że Azjatyckie kosmetyki są najlepsze więc może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od osoby :) mi odpowiada najbardziej Bielenda akurat ;D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeśli ci się tu podoba - zostań na dłużej!

Copyright © 2014 Koci punkt widzenia , Blogger