Hej!


Jest to mój drugi blog. Pierwszy - zaprojektujswojswiat.blogspot.com zamknęłam. To nie było do końca to, czego chciałam. Spróbuję raz jeszcze. Niektóre posty z tamtego miejsca się tu pojawią, inne będą całkiem nowe.



A co o mnie? Jestem nastolatką, która nie lubi się nudzić. Stąd nie potrafię nie pisać bloga. Chciałam przestać nie raz - ale to wciąga. Więcej o mnie jeszcze się dowiecie. Mam nadzieję, że spodoba wam się to miejsce. Dla mnie jest to wyjście z wygodnej strefy komfortu i ciepłych kapci. Kapcie na szczęście poszły ze mną. A to co było - zaczyna się zmieniać w tym momencie. 


Chcę, by o było całkiem pozytywne miejsce. Dlatego nie będę pisać o rzeczach złych. Wrzucę trochę kobiecych rzeczy - kosmetyki, moda, uroda itp. Czasem dopuszczę do głosu Kotu. Teraz śpi spokojnie, ale jeszcze troszkę i dopadnie tego bloga. Zdrowie i sport o dwie ważne dla mnie rzeczy, dlatego nie mogę ich pominąć. 

Do zobaczenia!

10 komentarzy:

  1. Oho! Widzę tu asany, uprawiasz jogę? Nigdzie nie doczytałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufffff..Ale się wystraszyłam! Myślałam, że kończysz z pisaniem. A na twojego bloga nie wchodziłam już kawałek czasu i nie byłam na bieżąco. Super pomysł z nowym blogiem, choć ten wcześniejszy też bardzo lubiłam czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie ;) za bardzo kocham pisanie, żeby przestać ;)

      Usuń
  3. O! Dopiero dziś zauważyłam, że zmieniłaś blog na nowy.
    Dobrze, że nie zniknęłaś z sieci :)
    Teraz będę zaglądać tu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Koci punkt widzenia , Blogger