POZNAJMY SIĘ!
Mam na imię Klaudia i jestem mamą, żoną, przedsiębiorczynią… a przede wszystkim sobą! Znam swoje wartości, wiem, w jakim kierunku zmierzam i jestem ważna dla samej siebie. Dlatego dbam o siebie na co dzień, a nie tylko od święta. Chcę Ci pokazać, jak możesz to zrobić! Ale tak bez spiny. To miłe miejsce. Pokazuję Ci mój punkt widzenia oraz dostępne opcje, a działanie należy do Ciebie (o ile tego właśnie chcesz!). Oprócz tego znajdziesz tu różne sposoby ułatwiania sobie życia, recencje książek, seriali i podcastów oraz treści o endometriozie i minimalizmie. Zrób sobie coś pysznego do picia i zapraszam do czytania!
CO MOGĘ DLA CIEBIE ZROBIĆ!
Chcesz bym pisała dla Ciebie? Nie ma problemu! Jestem copywriterką z doświadczeniem. Specjalizuję się w artykułach blogowych na temat dbania o siebie, rozwoju osobistego oraz macierzyństwa. Piszę także na inne tematy. Chętnie przygotuję treści do sklepu internetowego, na Landing Page oraz do newslettera. Piszę także teksty we współpracy z markami (Poster Store, Bee.pl). Chcesz ze mną współpracować? Napisz do mnie na blog@kocipunktwidzenia!

JAK MOGĘ CI POMÓC?

  • 1
    NEWSLETTER
    Zapisz się, by otrzymywać dwutygodnik, w którym pokazuję, jak odzyskać czas dla siebie i żyć w zgodzie ze sobą.
    Czytaj więcej
  • 2
    WSPÓŁPRACA
    Chcesz, bym napisała o Twojej firmie lub produkcie na blogu? Kliknij tu, by poznać szczegóły!
    Czytaj więcej
  • 3
    COPYWRITING
    Chcesz, bym pisała dla Ciebie? Kliknij tu i poznaj szczegóły!
    Czytaj więcej

ZACZNIJ CZYTAĆ TUTAJ

Przeczytaj najnowsze wpisy!

Dzień z życia Kota: początki

Malutki czarno biały kociak przytula misia.

To wcale nie jest tak, że cały dzień śpię. Nie, nie. Tylko mojej pani się tak wydaje. Ja wcale dużo nie śpię. Na przykład, gdy jest ciemno. Wtedy nie śpię. Wtedy lubię skakać, biegać po łóżku i zdobywać nowe szczyty (pościeli). Ale moja pani i tak stwierdzi, że ciągle śpię.

Codzienne życie z kotem

Wstaję, gdy moja pani jeszcze śpi. Wtedy podchodzę i głaskam ją po twarzy. Czasem też liżę. A jak nie wstanie, to muszę moją panią podrapać. Wcale nie chcę, ale muszę. Przecież jest piąta, a moja pańcia nie może tak długo spać. 

Moja pani się nie wścieka, tylko pyta, czemu ją budzę. No cóż, to już sama powinna wiedzieć. Przez cały tydzień gdzieś znika, to myślałam, że dziś też. A ona nie! Dziś zostaje ze mną. Jestem taka szczęśliwa! Będę za nią chodzić cały dzień i dziękować. 

Coś jest nie tak. Taka jestem dla niej miła, a ona tylko myśli, że chcę jeść. Chyba ją przytulę. Ojej... Moja pani twierdzi, że ją drapię i gryzę. A ja chciałam się tylko przytulić.

Rzuciła mi jakiś kawał papieru. Pobawię się trochę i powygłupiam, żeby się cieszyła. Lubię jak się cieszy. Myszą też się pobawię. A wiecie jak fajnie się jeździ na liściach? Można tak pędzić przez całą kuchnię. A moja pani się ze mnie śmieje. Czy nigdy nie jeździła na liściach? Oddam jej swój...

Lubię tak się z nią bawić, bo wtedy nie siedzi i nie patrzy na to dziwne coś na biurku. Co ona tam widzi? Oooo... Pochodzę po literkach. Ciekawe czemu mówi, że mam zejść. Mówi, że po KLAWIATURZE nie wolno chodzić. Co to za dziwne słowo? I dlaczego ona może, a ja nie?
Położyła mnie na podłodze. No to pójdę jeść. A potem poproszę żeby zaniosła mnie do kuwety - tak bardzo nie chce mi się do niej iść. Niby jest blisko, ale wolę, jak moja pani mnie do niej zanosi. Wtedy mnie przytula i głaska i mówi, że jestem grzecznym kotem i jeszcze się nauczę chodzić sama do kuwety.

Chyba się położyła. To położę się obok niej. Albo na niej. Lepiej na brzuchu czy na ręce? Nie, to szyja jest najwygodniejsza. Poleżę tak trochę. Myślę, że jej zimno, bo przykrywa się kocem. Użyczę jej mojego futerka. 

Tak bardzo Ją kocham. A ona chyba mnie, bo ciągle mnie głaska.

Przeczytaj także inne koci historie:

PS. Wtedy jeszcze myśleliśmy, że jest to kotka. Niedługo później okazało się, że jednak kot. 

PS2. Zajrzyj na mój Instagram. Tam pokazuję więcej fajnych rzeczy! > @kocipunktwidzenia

PS3. Możesz zapisać się także do mojego newslettera. Poruszam tam tematy planowania, organizacji oraz dobrego życia i polecam różne fajne rzeczy związane z życiem po swojemu > To coś dla mnie! Zapisuję się