11 wiosennych aktywności dla każdego


W końcu dotarła do nas upragniona wiosna. Nie wypominajmy jej za bardzo, że o dwa miesiące za późno, bo jeszcze się obrazi i znów sobie pójdzie. Na razie cieszmy się tym, co mamy - czyli słońcem i piękną pogodą. Jest parę takich aktywności wiosennych, które warto podjąć, by cieszyć się lepszym zdrowiem, ciałem i samopoczuciem. Ciekawi? Zapraszam. 
Słońce, które w końcu wyszło zza chmur, niesamowicie działa na motywację i chęci do działania. Nagle odrzucam wszelkie zmartwienia i cieszę się dniem, który jest cudowny. Siła do działania, która bierze się dosłownie z kosmosu, pozwala mi osiągać lepiej moje cele oraz działać produktywniej. Czy ktoś jeszcze czuje to samo? A może jest tu ktoś, komu lepiej się pracuje w szare, deszczowe dni lub te pokryte śniegiem? Piszcie w komentarzach!


A teraz, bez przeciągania, zapraszam na wiosenne aktywności dla każdego. 

11 aktywności wiosennych dla każdego

  1. Idź na spacer. Wiosną warto wychodzić częściej na spacery. Jest to bardzo lekka aktywność fizyczna, która teraz ma chyba najlepsze warunki. Jeszcze nie jest za gorąco, by spędzać czas na dworze i nałapać trochę D3. Ale tak czy tak, pamiętajmy o kremie z filtrem - profilaktycznie. 
  2. Zbierz kwiaty. Aktualnie wszędzie widać kolorowe kwiaty. Gdzie się tylko obrócimy, dobiega do nas piękny zapach. Z chęcią narwałam bzu - już drugi raz. Przyjemnie pachnie w domu i ładnie wygląda. Czekam jeszcze na inne kwiaty. Pamiętam, że gdy byłam młodsza, to z kuzynką rwałyśmy co popadnie i komponowałyśmy własne bukiety. Czas do tego wrócić!
  3. Ćwicz na dworze. Nie mówię tu o ekstra-ciężkiej aktywności, ale truchcik, rolki, rower... Jest tyle możliwości, że każdy znajdzie coś dla siebie. Warto przebywać teraz na świeżym powietrzu. Warto też przestać mówić, że pogoda nie taka... Bo akurat jest idealna!
  4. Skończ narzekać na cały świat. I doceń to, co masz obok siebie. Nie bądź taką osobą, która narzeka, że jest za zimno, za ciepło, pochmurno, słonecznie, pada, nie pada... To nie ma sensu! Ciesz się tym, co jest dookoła. Słuchaj śpiewu ptaków, uśmiechnij się i przestań narzekać bez powodu. 
  5. Zmień dietę. Już nie ma zimy - nie trzeba jest tłustych, ciężkich potraw. Wprowadź do swojej diety więcej owoców i warzyw. Zacznij robić koktajle, sałatki, kolorowe kanapki. A do tego pij dużo wody!
  6. Posprzątaj. Ale nie tak, jak zwykle: kurze, odkurzanie, zmywanie, pranie... Wejdź w zakamarki, do których nie zaglądasz. Przejrzyj wszystkie rzeczy. Może się okazać, że połowa jest zbędna, nieużywana, popsuta, do oddania, pożyczona, zapomniana. Warto zrobić takie gruntowne porządki. Jak? O tym na pewno pojawi się osobny wpis. 
  7. Spędź czas z rodziną na świeżym powietrzu. Tu dobry będzie grill lub ognisko. Dodajcie do tego wspólną zabawę, gdy zespołowe lub indywidualne. 
  8. Wróć do dawnej pasji. Dawno nie malowałaś/szyłaś/tańczyłaś? Teraz jest właśnie czas, by to zrobić. Łap za pędzel i do dzieła.
  9. Odkurz zwierza. Wyczesz kota, psa. Umyj, wysusz. A do tego nie zapominaj o zabawie z pupilem. One także czują wiosnę i mają więcej energii.
  10. Zmień wystrój. Pozmieniaj ustawienie, dodatki. Wprowadź wiosnę do domu. Idealnie nadadzą się tu pastelowe kolory. Zimowe ozdoby już swoje przeżyły, teraz niech odpoczną. 
  11. Załóż dziennik pozytywnych myśli. I codziennie dopisuj, co dobrego cię spotkało, co cię rozśmieszyło, co warto zapamiętać. Kiedy, gdy to przeczytasz, przypomną ci się przyjemne chwile i się uśmiechniesz. 

Co dodalibyście do tej listy? Śmiało - piszcie!

4 komentarze:

Copyright © 2014 Koci punkt widzenia , Blogger