POZNAJMY SIĘ!
Mam na imię Klaudia i jestem mamą, żoną, przedsiębiorczynią… a przede wszystkim sobą! Znam swoje wartości, wiem, w jakim kierunku zmierzam i jestem ważna dla samej siebie. Dlatego dbam o siebie na co dzień, a nie tylko od święta. Chcę Ci pokazać, jak możesz to zrobić! Ale tak bez spiny. To miłe miejsce. Pokazuję Ci mój punkt widzenia oraz dostępne opcje, a działanie należy do Ciebie (o ile tego właśnie chcesz!). Oprócz tego znajdziesz tu różne sposoby ułatwiania sobie życia, recencje książek, seriali i podcastów oraz treści o endometriozie i minimalizmie. Zrób sobie coś pysznego do picia i zapraszam do czytania!
CO MOGĘ DLA CIEBIE ZROBIĆ!
Chcesz bym pisała dla Ciebie? Nie ma problemu! Jestem copywriterką z doświadczeniem. Specjalizuję się w artykułach blogowych na temat dbania o siebie, rozwoju osobistego oraz macierzyństwa. Piszę także na inne tematy. Chętnie przygotuję treści do sklepu internetowego, na Landing Page oraz do newslettera. Piszę także teksty we współpracy z markami (Poster Store, Bee.pl). Chcesz ze mną współpracować? Napisz do mnie na blog@kocipunktwidzenia!

JAK MOGĘ CI POMÓC?

  • 1
    NEWSLETTER
    Zapisz się, by otrzymywać dwutygodnik, w którym pokazuję, jak odzyskać czas dla siebie i żyć w zgodzie ze sobą.
    Czytaj więcej
  • 2
    WSPÓŁPRACA
    Chcesz, bym napisała o Twojej firmie lub produkcie na blogu? Kliknij tu, by poznać szczegóły!
    Czytaj więcej
  • 3
    COPYWRITING
    Chcesz, bym pisała dla Ciebie? Kliknij tu i poznaj szczegóły!
    Czytaj więcej

ZACZNIJ CZYTAĆ TUTAJ

Przeczytaj najnowsze wpisy!

Ćwiczenia kreatywności dla rozgrzania mózgu (1-5)


Każdy nieużywany organ w końcu (na drodze ewolucji) zanika. Nie bójmy się więc używać mózgu! Wymyśliłam dla was 4 ćwiczenia kreatywności, a jedno widziałam już wcześniej, ale także się chcę nim z wami podzielić. Jest to pięć krótkich ćwiczeń, które rozgrzeją umysł i pobudzą wyobraźnię.

Ćwiczenia kreatywności dla rozgrzania mózgu 

Opiszę wam dokładnie o co chodzi z każdym zadaniem, na na zdjęciach podam moje przykłady. Zadania robiłam uczciwie, co widać doskonale po ostatnim. Zapraszam was do takiej zabawy codziennie. Myślę, że w końcu przyniesie efekty :) 

Ćwiczenie 1. 
Bazgroły. Narysuj byle jakie-cokolwiek. Najlepiej z zamkniętymi oczami. Potem daj działać wyobraźni i przerób te bazgroły na sensowny rysunek. 




Ćwiczenie 2. 
Jednocześnie ćwiczy pamięć. Można je wykonywać od razu po przebudzeniu. Przypomnij sobie fragment twojego ostatniego snu. Zapisz około 2 zdania zgodne z tym, co widziałaś we śnie. A następnie daj działać wyobraźni i napisz ciąg dalszy. Nie długi. Nie musi być prawdopodobny czy całkiem sensowny. To ma być twoja historyjka. 


Ćwiczenie 3.
Wybierz jakiś bardzo nudny przedmiot. U mnie pojawiła się ścierka do naczyń, ale to może być rysa na ścianie, plama na obrusie, półka w szafce... No coś takiego, co jest naprawdę średnio ciekawe. A teraz zastanów się i wypisz minimum 10 cech tej rzeczy. Im nudniejszy przedmiot - tym trudniejsza praca dla mózgu. 


Ćwiczenie 4. 
Wybierz dwa niespokrewnione ze sobą przedmioty. Wymyśl im co najmniej 10 cech wspólnych. Niech to są przedmioty naprawdę odległe od siebie: kapelusz i szafa, woda i pierogi, mydło i karkówka... Im dziwniejsze, tym lepiej!


Ćwiczenie 5. 
Poznajemy nowe słowo. Ale nie tak w normalny sposób. PWN pozwala nam korzystać z internetowego słownika. Na dole strony mamy "KORZYSTAJ ZE SŁOWNIKA J. POLSKIEGO". Wybierz losową literę, a następnie czytaj słowa, które wyskoczyły. Wybierz takie, którego nie znasz. Zapisz je na kartce, ale nie klikaj w nie jeszcze. Wymyśl, co według ciebie oznacza. Opisz jak najdokładniej. A następnie sprawdź, czy udało ci się trafić :) 


Podoba się wam pomysł takich ćwiczeń kreatywnych? Jeśli tak, piszcie w komentarzach. Jeśli będą chętni, zrobię takich ćwiczeń więcej. A już mam pomysły!